2017/08/09

2:22 :)

Препоръчвам на читателите си филма 2:22 (2017), особено ако са на вълна преживявания между различни времеви периоди и/или паралелни реалности. :) Следва декодиране на самия филм:

2:22

Още в самото начало имената на филмовите компании ми направиха огромно впечатление, защото не са често срещани:

1) червено-бялото лого magnet, подсказващо ни за връзката между електромагнетизма и време-пространството;

2) синьо-бялото лого на lightstream pictures (в буквален превод: поток от светлина, създаващ картини);

3) капване на капка, след което имаме 2 пъти комбинацията V, X, V (или 3 пъти W), последвана от порой дъжд, материални планина и слънце вляво, надпис Walk the Walk Entertainment. Буквата t, свързана с времето, е в сърцевината на абстрактната планина (знака ламбда (Λ); когато съм готов със специфична тема, ще разберете синхровръзката, както и тази с WestWorld, чиято абревиатура може да се види от V-X-V поредицата)! Дори имаме абстрактно слънце, което твърдя, че е представено с римското десет, защото двете теми (слънцето и десетката) са свързани с Източника. Те са негов носител, макар първата да е 3Д презентация, а втората да е двуизмерна. Точката, намираща се не къде да е, а точно в центъра на пресичащите се две линии – е Източникът, представен в първо измерение:



Дори може да се види наличието на повече от едно слънце, както и хексагонно/октоедърната му форма, която в месеците юли-август е почти незабележима при Слънцегледане сутрин, но през март-юни е очевидна в първите 10 минути. Последният линк съдържа хубава синхроничност (относно формата на слънцето), вложена (не)съзнателно от твореца на изображенията.

4) мотивът със създаването на света от водата (и Ин-Ян взаимодействията) е загатнат и чрез следващото лого (на Screen Australia):


Цветовете бяло-червено-синьо са западната версия на източната комбинация бяло-червено-черно, свързана с потапянето на Съзнанието в платформата. Западната перспектива ни показва създаването на светове чрез наличието/отсъствието/играта на светлината, а източната  – чрез Ин-Ян компонентите, изграждащи Създанието и света му. Червеният цвят е свързан с кръвта и първата чакра, показващи заземяващото му значение. От друга страна, кръвта е най-подвижният елемент, защото съдържа плазма, съставена от вода, пренася кислорода и всички важни хранителни съставки.

Когато едно време девствеността не е била обект на присмех и несериозност както е сега, хората (не)съзнателно са знаели за огромната роля на Ян проводника, който ще разкъса химена (от когото ще потече кръв/червено) и евентуално влее семето на живота си (белия елексир). Вагината на жената (Великата пустота, черната дупка) е последният липсващ компонент на тройната комбинация.

Синият цвят има закотвяща функция, възпираща възможността Ви да преживявате едновременно потоците на другите реалности (времеви периоди и паралелни на настоящия период). Мониторите ни са направени да излъчват светлина в този спектър, аналогично на Слънцето през деня. По-точно е да се каже, че нашите очи и атмосферата са умишлено направени така, че да възприемат синия спектър, а не виолетовия (защото изхождайки логически от физиката бихме се запитали защо небето всъщност не е виолетово)! Естествено, че гадовете не искат тялото (и света) Ви да бъде в състояние, в което ще виждате и знаете за неща, които ще съсипят цялата Система и Ви синхронизират с Ядрото Ви и останалите.

Редовните ми читатели знаят, че гледам Слънцето сутрин. Ще допълня от личен опит, че забелязвам съдържанието на всички вълнови потоци, като най-полезен за регенерацията на тялото е зеленият цвят/спектър. Накрая се стига до виолетовия и реално виждам виолетово-синьо небето, ала когато спра да гледам, организмът превключва към нормалния си режим и небето се превръща в синьо.

Сега разбирате защо не можете да заспите късно през нощта, когато сте пред компютъра – производството на мелатонин бива спряно, защото организмът е накаран да повярва, че все още е ден. Нивото на мелатонин е свързано не само с умението на тялото да се възстановява (дори да се бори с рак), но и зависи от производството на друг хормон от епифизата – DMT, за която се разправят легенди, че е свързана с екзотични пси преживявания. Уау, сега попаднах на хубав линк, който ще преведа някой ден за незнаещите английски, а и да не се мъчат с гугъл преводач! :) Повече да не съм чул за офф-топик от себе си. Всичко е по темата, следвайки потока си … :)))

Дори се съмнявам в твърденията на езотеричните текстове, че синият цвят е свързан с епифизата. Няма никаква логика да е точно този цвят (ако приемем за достоверна тезата, че епифизата те отваря към многоизмерността). Задавали ли сте си въпроса защо? Защо някой иска да накара хората да повярват в идеята да си визуализирате епифизата в синьо? И защо са толкова важни практиките за чакрите, „изграждащи и помагащи на енергийното тяло”?

Не казвам, че трябва да низвергнете синия цвят. :) Светлият му нюанс е съвсем друга бира. А и ако Ви трябва средство за заземяване и не желаете многоизмерността – открихте още един начин как да го постигнете. Ако искате да заземявате хората, облечете се в тъмно синьо. What a conception! :D

~~~

Изумен съм, че вече съм способен да разкодирам такъв тип послания, и че толкова много може да се покаже само за 30 секунди с изображения. Информацията е компресирана навсякъде … навсякъде. :) От нас зависи дали ще я забележим, разкодираме и как ще я използваме. Забелязах също и че има няколко бързо преминаващи кадри преди самото лого magnet. Сега реших да си поиграя, цепейки секундата, и ето какво се вижда:


Слънце, чиито вълни се пречупват и създават сфери’/матрици от реалности


Играта на светлината създава дуалната (черно-бяла) платформа


Електромагнетизмът играе основна роля в поддържането на това, което наричаме твърда материя.


Огледалната смяна на надписа (който вече е бял) е ключ, че всичко във платформата може да бъде използвано за всякакви цели. Нищо не е такова, каквото е изглеждало в началото – само когато се смени перспективата, от която се изживява то.

Например ножът може да е и инструмент полезен, и оръжие смъртоносно. Може да се ползва с отегчение, радост, ярост и т.н.т.

Филмът нямаше да е същият и без Ingenious 2929 Productions (11:11). :)

ПС: Magnet = ‘Magical/Magician Net’

~~~

На улица с номер 42 е разположена масивна скулптура, изобразяваща в центъра бог Меркурий/Хермес, известен с уменията си да пътува свободно между света на хората и този на боговете, помагащ на хората пътешественици. За римляните Меркурий бил покровител на търговията.  Отдясно на него стои богинята Минерва, а вляво – Херкулес. Дали ще се използва мъдро силата, която изпълва вътрешността на сградата (централната железопътна гара в Ню Йорк), зависи от участващите в нея хора.
                                                              

Макар песента в началото да ми изглежда с нотка на обреченост (съвпадаща с излизането на героя за работния ден), нима не е вярно, че трябва да продължаваме въпреки трудностите? Че те трябва да имат смисъл за нас? Че неслучайно ние сме ги избрали? И че по-добре е да подходим към тях с идеята те да са инструмент за развитието ни? А когато това вече е факт – или продължаваме със старото занимание (изпитвайки радост), или преминаваме напред (към новата работа за вършене)? Губим тогава, когато не осъзнаваме, че циклим и правим едно и също, без да влагаме от себе си и да разбираме защо и как се е стигнало до всичко, което присъства в битието ни. Когато човекът се превърне в автоматичен изпълнител-роб.

Главният герой, макар да прави едно и също нещо всеки ден – го прави с известна доза Дзен. :) Дори си е избрал професия, при която да си несъзнателен за миг-два, може да коства живота на стотици буквално. Т.е. тук нямаме някаква индиректна връзка с другите тип Butterfly effect, разтеглена във времето, а героят му е готов за следващото ниво – прякото взаимодействие и понасянето на отговорността на мига им, в настоящето. Колкото по-напреднало е едно Съзнание, толкова повече карматане се носи като товар на гърба животи наред, а присъства като… бих я нарекъл поетично сянка в настоящето, разкриваща се в битието му, наричайки я синхроничност. Но ако се помни всяко действие, мотив, емоция, мисъл; ако се изследват и резултатите от всяко взаимодействие на хората – ще се осъзнае последвалия се материализирал и логически ред в хаоса от милиони вариации. :)

Казвам вариации, а не комбинации, защото при първите редът на числата (метафора за Съзнанията) има смисъл, докато при вторите не е така. Продължавайки в този ред на мисли – управляващите зад кулисите биха желали да обезценят уникалното същество, което сте, за да се превърне системата им от уравнения зависеща от компоненти, чиито взаимодействия ще са едни предвидими и неразличими комбинации, ала ако сте една комплексна и самоосъзнаваща се индивидуалност, то вашата роля в едно и също действие с едни и същи хора може да създаде мнооого различни резултати, защото Вие ще използвате съзнателно свободната си воля, качествата, уменията, опита и познанията си. Кой знае – може да имам математик-читател, който би разбрал красотата на свободния избор чрез… посочения пример от комбинаториката.

Ще взема да направя едно интересно твърдение – филмът загатва за неизбежната цикличност на всичко, което не е в хармония с хаоса. Всичко, което не е носител и защитник на любовта/свободата/красотата, ще трябва да направи своя избор в разиграващата се пиеса, или да потъне в забвение пред Висшия ред.
Сара и Дилън бяха от страната на любовта, но при предходния цикъл не успяха да защитят проявлението й – тя бе потъпкана от Джонас. В настоящето – 30 години по-късно, но реално няма значение времевия период дали е в бъдещето или миналото – ситуацията се повтаря. Някои умни, но лишени от сърца хора , биха ме питали: „Нима не е свобода да си от страната на онзи, който ще дръпне спусъка – така че не си ли в хармония с хаоса, състоящ се и от този сценарий?” Който е разбрал и интегрирал информацията от предходната ми тема, ще знае отговорите на въпроса. :) В противен случай, самият живот ще му покаже последствията от избора му, водещи до всичко друго, но не и Истинска Свобода.

~~~

Във филма има 2 вида часовници с 3 различни техни представяния – механичен с римски цифри, механичен с арабски цифри и цифров. Според мен основните идеи са:

1) веднъж завинаги да отпадне съмнението, че 2, II и 11 са взаимнозаменяеми;

2) архетипите са в действие без значение от смяната на културните ценности, географското положение и технологичните устройства. Нищо не може да избяга от тях (освен напредналото Съзнание). Пътят напред минава през разбирането, използването и хармонизирането им. В противен случай ще има цикличности, водещи до страдания и усещане за външни сили, водещи до предопределеност на Съдбата.

Нелинейната епичност, наситена с духовна мъдрост, преодоляваща цикличността и дори смъртта – ни е показана най-накрая асоциирана с числото, на което принадлежи => 23! Не само преживяваха, но надживяха веднъж завинаги изпитанията главните герои. :)

~~~

Можете да забележите, че има сцена, на която часовника показва 11:26, актрисата е родена на символичната дата (26.02), което означава зодия риби (препоръчвам темите на Dido ‘Връзката между И-Цзин и простите числа и 24/42’), аз гледах филма на 26.07 и това се пада 26-тата ми тема. И преди се е появявало това число, макар да е било свързано повече с… дашната мадама С1. :D

26 ако се гледа огледално е 59, а символично е 11/9 (2 => II => 11). Във филма имаме двама ключови герои и разиграване на Ин-Ян аспектите им. Завършването (9) поне е хубаво, което много ме зарадва. Нямате си представа възмущението ми, когато виждам как се импринтват в Несъзнателното на зрителите идеите, че числата 7, 8, 9, 11, 13 и 23 са опасни и свързани със смърт, разруха и страх – освен ако сами не сте ги изследвали и ги преживявате през най-висшите им перспективи/слоеве/значения.

Мишел Хюсман е роден на 18.07.1981, което е 9/7/10 (или 26 :D), а героят му Дилън (или сексапилния Даарио от GoT) е роден на същата дата като Сара – 18.04.1986 (9/4/6). Имаше си хас, в името на Източника, да не изплува отново 9-6 комбинация в живота ми. Казано накратко => 96/69 вибрациите са свързани със знака рак, секса, Ин-Ян (дали вашите, дали и с други Съзнания). Може да има и още теми, но засега тези слоеве съм разкрил. Тази със секса е масовата, защото хората не осъзнават причините (пораждащи я), криещи се в следващия слой ­– хармоничното обединение на Ин и Ян на всякакво ниво.

Да казвам ли, че точно когато си мислих за секс една кола с номер 6996 ми направи път да пресека? „Това е случайност – как може да е доказателство за каквото и да е!” :D Когато случайността обаче започне да става pattern/шаблон (да бе само една кола, с мед и масло да я намажеш), е хубаво да търсим на какво е носител привидно изглеждащото просто събитие. И тази идея е перфектно показана във филма, който анализирам за Вас, използвайки настоящия ми арсенал от знания и умения.

Душата на Мишел Хюсман явно обича да се заиграва с темите Любов и времеви парадокси (и русо-синеоки мадами :D), защото го виждам все същия и в The Age of Adaline (2015). В Wild (2014) синхровръзката е по-слаба, защото е свързана индиректно с него – с главната героиня (оправяща миналото си), с която не успява да прави секс, поради липсата на кондом. Не съм гледал Orphan Black, но и там отново Sara crashes into his life, bringing her troubles with her. Горкият пичага, все Сара идва с предстояща разруха, която трябва да оправя (и покрай нея Сара). :D Синхровръзки разни – нищо интересно за only left brain dudes. Ще видя как ще се развие персонажа му Даарио в Game Of Thrones. Възможно е той и Джора да спасят халееси тогава, когато нещата загрубеят и тя не очаква. Да се върна сега на сюжета хронологично:

~~~

Интересно е, че през прозореца и очите на Сара виждаме не какво да е, а мост. Тя е на самолет, който ще се приземи. Часът в следващия кадър ни показва 2:18 (което е 2/9, или 11/9). Мостът е свързан с теми като пътуване, взаимодействие с Ин-Ян (в това число попадат и преживявания, развиващи двете полукълба на мозъка). Приземяването на самолета и физиономията й (след като вижда щастливите до нея мъж и жена) на мен ми говорят за вътрешното й състояние, пропито с минали романтични страдания, размисли дали да продължава да живее и чудене какъв е смисъла на всичко.

Този път комбинациите 11/9 и 11/11 (представени чрез часовете 2:18 и 2:22) водят до нещо различно от катастрофа на самолети и смърт. Урааа! :) Хубави подсказки от колективното над-съзнателно, ала за пореден път реакцията на колективното (не)съзнателно е трагично-неадекватна – просто вижте отзивите или „оценката” в imdb. Някакви младоци незнайни, wanna be famous critics :D пишат, че историята тръгва заинтригуващо, но след това се фокусира върху изсмукан и недобре измислен романтичен триъгълник, състоящ се от дървени актьори и предвидим край. Може би са прави, но моят фокус беше не толкова насочен върху вида на героите и недописания сценарий, а повече върху архетипната динамика и скритите послания (които винаги са пред очите ни и не са толкова невидими :D в това е дзен чара им). Дали определени фракции имат интерес да съсипят представянето на няколко велики идеи от по-високо ниво, влияейки върху избора на актьори, продължителността на продукцията, върху самата игра на актьорите и добавяйки умело импринтващи кадри там, където не би трябвало да ги има – определено! Но това не бива да ни отблъсква от идеята да гледаме филма, а напротив – да видим защо са направили всичко това по този начин.

Същият е случая с Valerian and the City of a Thousand Planets – главните актьори (изглеждащи като деца) се държат по-кухо и от изкуствен интелект (който апирори е лишен от вътрешна емоционална дълбочина), но самият филм има няколко епични ключове, които не съм ги виждал в друг такъв засега, и бяха изключително важни за мен, чудейки се дали една теория може да е истина. :) Така че дали ще се оплаквате от „пропиляното време”, или ще има изказвания от рода на: „язък за хубавата идея, но лошата имплементация” – просто го направете по-добре във вашия филм/живот! Това поне можете. Че ще има отново опити да се развали филма Ви – ще има, но Вие ще сте главните герои, сценаристи и режисьори (поне ако не се откажете от тези главни роли). :)

Самият факт, че главните герои са като пластмаси (дърветата са доста емоционални и зрели същества, така че този неадекватен колективен израз няма да го ползвам) и няма химия помежду им (макар да се твърди това от пластмасите), също би трябвало да Ви накара да насочите вниманието си под повърхността на света на формите.

~~~

Забелязахте най-вероятно, че в началото на този различен ден за Дилън мъжка фигура препречи пътя му, докато той караше велосипед към службата си. Не е ли това гениална подсказка от Мирозданието/Душата му, че му предстои неочаквана промяна в цикличния му живот и че в същото време трябва да внимава да не прегази/убие хора? Това беше хубаво изпипан детайл.

Номерата на самолетите ми говорят толкова много, макар все още да не съм обобщавал в специална тема (посветена на числата) моя опит и информация. Например приземяващият самолет, който „е на Дилън” – е с номер „Ga 1156”, а на Сара е „AS 841”, докато излитащият е „Ga 950” на писта 22. Да се возиш на самолет с номер 8-4-1 означава, че ти предстоят трансформиращи преживявания (4-ката), свързани с интимност или смърт (осмицата) в платформата (други значения на 4 и 8). Човекът-Съзнание е единицата.

Уви, тъй като единицата е на края, то Съзнанието няма да е активният компонент, създаващ преживяванията, а това ще са външни сили/обстоятелства/хора. Комбинацията 9-5 също ме преследва в живота (всъщност, тъй като съм приветливо отворен към всички числа, те присъстват под различни вариации и си извеждам изводи за и ползи от тях) и е свързана с успешното развитие на творческите потенциали на Съществото. В този случай даже имаме като втора подсказва действието излитане на самолет, което е кажи-речи същото – възход на Ян.

Ако този самолет се беше разбил, в живота на Дилън щеше да настане парализиране на Ян потока му, завършвайки най-вероятно със самоубийство, породено от тежка депресия (че е виновен за загубата на толкова животи). Не се шегувам, макар да звучат пресилено думите ми за тъжния му край – това всичко можете да го предвидите само на база настоящи мисловни модели и перспектива, комбинация от числа и конкретно действие, носители на важни съобщения за Съзнанието. Просто познавам комбинацията 9-5 и тя е прекрасна. :) Ако сте музикант, то ще се развихрите на музикалния фронт, ако сте писател – ще рулирате, създавайки шедьоври с лекота, и прочие, и прочие.

Петицата е толкова благодатно число, че изпитвам съчувствие, когато някой ми каже, че има проблеми с това число! Определено този човек се нуждае от помощ, свързана със стимулирането и вдъхновяването му на творческо ниво. Дори някои от познатите ми имат път петица (когато сумирате числата от датата Ви на раждане) и са успяващи в сферата си. Ако обаче не знаете коя е вашата страст, къде са Ви силните страни – язък за петицата …

Писта 22 всъщност представлява подсказка за двадесетте и два архетипа (изобразени прекрасно чрез голямата аркана на Таро), върху които Душата на Дилън се труди през животите му. Предстоящото им успешно завършване виси на косъм и зависи от Дилън – голям ключ за Съзнанието му, който ми докара оргазми.
Последвалата епична сцена бе когато Дилън повярва на потока си и се държа алогично, против опасенията на ума, чиито софтуер генерираше страх от смъртта (сблъсъка на двата самолета). Той остана непоколебим и твърдо убеден в успеха (точно благодарение на качествата, които проявява всеки ден в службата и извън нея), и направи решение, което (ще) доведе до срещата му със Сара и успешното завършване на циклите. Защото ако този самолет не беше кацнал точно тогава, те нямаше да се видят (и знаете за моята теория, че щеше да умре в депресия). Колко важно е всяко едно действие, както и да го правите следвайки вътрешния си усет! Тогава всичко ще успява в живота Ви, макар понякога да изглежда невъзможно. :)

Сцената може да се интерпретира и по следния начин: понякога в живота ни като че ли се разиграва този сценарий – правите си нещо години наред и идва един момент, в който изглежда, че отново трябва да направите действието, ала не подозирате (е, ако имате развита интуиция, може и да усещате) колосалната разлика, която ще окажете на макро ниво в този конкретен случай. И е много важно този път да успеете да го направите (за какво иначе сте тренирали години наред?), в противен случай ще сте изпуснали много важна и благодатна възможност за развитие! Нима не е намек това, че винаги трябва да сме на ниво, защото не знаем кога ще дойде този момент, в който ще трябва да докажем безупречността си? Разбира се, на по-следващото ниво на живеене няма нужда от активирането на този механизъм на Мирозданието и сте си съзнателни и стремящи винаги да сте на ниво, да давате най-доброто от себе си, без да подценявате или обезценявате каквото/когото и да е. Тогава сте Съзнателен Творец и посвоему Ключар за другите (сътворяващи такива благодатни възможности).

Фактът, че всичко беше на косъм при тази благоприятна комбинация (5-9) бе подсказка от Душата/Мирозданието за Дилън – че трябва да е Съзнателен за предстоящ колосален сблъсък и от него зависи дали ще успее да излезе жив (и щастлив). Дилън забеляза и цифровата комбинация – часът беше 2:22. Той не само усещаше, но и интуитивно получи картини за предстоящото/миналото събитие на жп гарата. Оставаха въпреки това въпроси – „Какво се иска от него да се направи?”, „Защо вижда точно тези хора и сюжет?”, „Кога ще се случи?”.

За разлика от други хора, които биха пренебрегнали такива подсказки, че и информация, предадена чрез събития и картини – Дилън реши да изследва случая. Хареса ми неговия ентусиазъм да анализира всеки детайл от живота си, наблюдавайки шаблоните. Тъй като не може човек да запомни всичко, умният човек си води записки. :) Режисьорът мъдро ни предостави идеята за шаблоните/архетипите в действие – не е нужно участниците да са едни и същи, ала самото действие винаги е! Шаблонът беше върху действието, а не върху хората, следователно Дилън трябваше да се фокусира върху събитието, а не върху запознаването и взаимодействието с постоянно изникващите му различни непознати хора. Ако обаче той виждаше едни и същи непознати хора на различни места, то това е знак, че трябва да взаимодейства с тях, защото в самите бъдещи отношения ще се разиграят архетипите, от които има да научи Душата му. (Изключвам сценария, при който умишлено агенти на Матрицата симулират такъв случай, който да се интерпретира погрешно като специален знак и важни хора. Използвайте интуицията и умението си да разпознавате добротата – те не могат да бъдат излъгани.)

Четейки билета му, разбираме че датата е 11.04.2016, а представлението започва в 2:30 PM, мястото му е в сектор А – 034, цената на билета е 70. 11/4 може да се интерпретира като бъдеща среща, наситена с Ин-Ян взаимодействия, в платформата, имаща потенциала да трансформира живота му (23, унищожавайки стария му и отъпкан път). Седмицата е свързана със създаването на реалности. В случая той буквално ще стои върху новата си реалност (номера на мястото) и дори си е платил за нея чрез действията в настоящата си реалност (цената на билета). Интересно е, че дори не е той човекът, който реално заплаща билетите, а те са подарък от бившата му приятелка (с която явно се е държал човешки). И помните ли какви бяха мотивите й? Той да намери специален човек (жена), с която да отиде на концерта. Т.е. виждаме как самото желание на любимата му наистина е било чистосърдечно, защото иначе нямаше да бъде тази комбинация от числа. И Мирозданието продължава да доказва неслучайността на всичко, защото всичко следва този поток и наистина Дилън се запознава със Сара на представлението.
                       
Спектакълът е много красива алегория  – показан ни е вълшебният акт на Свободните Съзнания, които решават да дойдат на тази Земя. Такава ефирност, лекота, грация и любов помежду им! Те ще се справят с всичко, което предстои! Нищо не може да ги спре … :)


Песента не просто си пасва хармонично на мотивите зад изпълнението, но и напомня на двамата герои колко далеч са от пътя им. Дори е причината те да започнат едно ново начало, въпреки миналите травми.
Между другото, ако не сте забелязали – официалното видео е с дължина 4:11. Намигвания от Мирозданието. ;)

~~~

Още подсказки:

Цели три дни подред главният герой беше предупреден за евентуален сблъсък на коли, но така и не успя да декодира съобщението, преживявайки сам катастрофа. Интересното е, че таксито имаше номер 169, което след сблъсъка виждаме огледално като 691. Вече сами, благодарение на написаното, можете да разкодирате защо са били точно тези три числа. :) Сумарно правят 7 (16), така че трябва да внимава Съзнанието каква реалност ще сътвори за него и бременната жена.

Цялата тази случка беше на 13.04 и нямаше как да е другояче (няма 31 април :D), защото 13 е свързано с паралелните реалности и другите времеви периоди.

Милхърст Експрес (Mill-hurst Express) дестинацията е свързана с мелницата и дървото (макар че на стар нидерлански ‘hurst’ носи съвсем различни значения – на билет и гнездо на птица), символи за желанието на Съзнанията да се отправят към нивото, на което пребивават Душите ми, създаващи реалности. :)

Прегръдки на стари хора + думите „Липсваш ми” => алегория за неизживяната, прекъсната любов  със Сара;

Редицата от деца; едното изпуска предмет => той е загубил нещо важно в/от детството си;

Бременната жена под часовника (която се оказва Сара впоследствие) => плодът на тяхната Любов зависи от точните им действия, виси на косъм;

2:22 и бум! => 2:22 е 6, което от една перспектива може да се разглежда като бременна жена. Животът й ще бъде под обстрел. :) По-лесната за виждане перспектива е, че 2 Съзнания ще бъдат изправени пред завършека на 22-та архетипа.

Един и същи медальон носи Сара в двете реалности, но да бе изслушала нашия човек, виждащ шаблони, да не бе ходила при Джонас;

Меко казано ми хареса ключа, показващ ни веднъж нелинейността на времето (когато Дилън осъзна липсващото парче от пъзела) и едновременно с това енергийно (чрез потока от златист цвят) мига на осъзнаването, което облива коронния ти център.

Холографската вселена в действие е прекрасно показана чрез трите напълно различни действия => позицията при убийството на тримата в предходния времеви цикъл, позицията на трите самолета (които щяха да се сблъскат) и изгасването (смъртта) на звездите в съзвездие Овен.


Ще завърша така, както някои от нас започнахме (Играта):




§

No comments:

Post a Comment